חדש - "מוקד 106 רמת הנגב"

הודעות המועצה • 20/11/2018 כניסות

מוקד רמת הנגב שלום!

צעד נוסף בתכנית המקיפה לשיפור והתאמת שירותי המועצה לתושבי רמת הנגב!

בימים אלה אנו משיקים מוקד שירות לפניות התושבים- "מוקד 106 רמת הנגב".
לצפייה בסרטון ההשקה לחצו כאן!

חיוג למספר 106 (טלפון קווי)/ 077-6004033 (טלפון נייד) יוביל אתכם למענה אנושי במוקד והנציגים ינתבו את הפנייה לטיפול המחלקה הרלוונטית במועצה, בהתאם לנהלי מתן שירות ובקרת טיפול בפניות תושבים.
את המוקד מפעילה חברת "קול יכול", המעסיקה עובדים בעלי מוגבלויות שונות. המועצה התקשרה עם החברה באופן קבוע ומוקד השירות הטלפוני של המועצה מופעל על ידי עובדי החברה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
ההתקשרות עם חברת "קול יכול" מביאה לידי ביטוי את תהליך שיפור השירות לתושב והן את התפיסה המועצתית לפיה יש להגביר ולאפשר העסקה של בעלי מוגבלויות.

לרשותכם גם יישומון "רמת הנגב"- זמין עכשיו בחנויות האפליקציות!
הורדה לאייפון: https://goo.gl/vrjPFE
הורדה לאנדרואיד: https://goo.gl/qv46Pc

ביישומון, בו יישלחו עדכוני מועצה מעת לעת, תוכלו לבחור נושאים מועדפים לקבלת הודעות אישיות, לשלם אגרות ותשלומי ארנונה, לדווח על מפגעים ישירות לגורם המטפל ולעקוב אחר הטיפול בפנייה.

פניות דרך היישומון או המוקד אינן מחליפות את דרכי הפנייה הקודמות למועצה, אלא נוספות עליהן.

במידה ונתקלתם בבעיות תפעול אנא פנו למור 08-6564123/ morc@rng.org.il