היום בגינה הקהילתית

הודעות שונות • 22/6/2026 כניסות

הי,
מזכירים שנפגשים בגינה
היום, יום שני, בשעה 18:00

אנחנו מנסים לתת פוש ולסיים כמה עניינים, כדי שנוכל אחר-כך לשבת בנחת תחת גפנינו: 🏖️

🍇🐦‍⬛ שקיות על אשכולות הענבים לפני שהציפורים יכלו אותם,
🌞🌸 מילוי האדניות המחודשות - שנוכל לזרוע בהן ויספיקו לפרוח לפני שתסתיים העונה
ועוד משימות נחמדות לגדולים וקטנים...

🍉🥗 אפשר כמובן להביא איתכם ארוחת ערב ולאכול בגינה, כי כבר ממש נעים שם
🌱 ויהיו עדיין שתילים של ריחן (בזיליקום) משני הסוגים. מי שמעוניין, כדאי לבוא לאסוף כי קשה להשאיר אותם בחוץ לאורך זמן בחום.

נשתמע,
צוות הגינה 🌱🌱🌱