
שלום לכולם!
אנחנו יפתח ומיה -
עולים לי"א, ומשתתפים בתוכנית השגרירים הצעירים של המועצה האזורית רמת נגב.
בסוף הקיץ נייצג את המועצה שלנו במשלחת לקולוראדו.
חשוב לנו לתרום לחברה הנהדרת שלנו במיוחד בתקופה הנוכחית.
במסגרת ההתנדבות בתוכנית החלטנו לארגן ערב פלייבק אינטימי עם קבוצת הפלייבק המעולה של המדרשה לנשות המילואימניקים -
ערב מהנה ומרגש -
לשחרר, לעבד וגם לצחוק קצת🩷
יום שני הקרוב, ה29.6 בשעה 20:30 - ערב פלייבק במדרשת בן גוריון בספריית בית ספר צין. הערב פתוח לכל נשות המילואימניקים במועצה
נשמח ממש לראות את כולן!
הכניסה חינם
אנא הירשמו בקובץ המצורף שנדע להיערך🙏🙏🙏
