לתושבים שלומות,
ערבי הקיץ הנעימים בפתח ואנו כאן על מנת להזכירכם כי קיים איסור על הדלקת מדורות בשכונות, אפשר להנות מהבריזה גם בלי הבערת אש...
שריפת קוצים, עצים, צמחים, פסולת או חומר אחר כלשהו ברשות הרבים, במקום פרטי, תחת כיפת השמים או בשטח מגורים בנוי בתחום המועצה לא רק שאסורה בחוק אלא יוצרת מפגע אמיתי לשכנים ולקהילה.
מדורות ניתן להדליק בשטח הקומזיץ שמאחורי בית ספר שדה, בחניון הסרפנטיונות.
בברכה,
מזכירות ועד מקומי מדרשת בן גוריון
